ČERNÝ, Michal a Dagmar CHYTKOVÁ. Přechodový model informační gramotnosti I. ITlib. Informačné technológie a knižnice. Bratislava: Centrum vedecko-technických informácií SR, 2013, roč. 17, č. 4, s. 33-39. ISSN 1336-0779.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přechodový model informační gramotnosti I.
Název anglicky The Transition model of Information Literacy I.
Autoři ČERNÝ, Michal a Dagmar CHYTKOVÁ.
Vydání ITlib. Informačné technológie a knižnice, Bratislava, Centrum vedecko-technických informácií SR, 2013, 1336-0779.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky model; informační gramotnost; přechodový model; informační vzdělávání
Klíčová slova anglicky model; information literacy; transition model; Information Education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 28. 1. 2014 09:01.
Anotace anglicky
The Information Literacy Model is widely presented in this paper, which is reflecting information literacy vis-à-vis information society context. A formal description of pushdown automaton is used to capture relations among individual phases of information literacy behaviour. The connectivism theory is reflected in this study.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0241, interní kód MUNázev: Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU (Akronym: CEINVE)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 05:16