2013
Přechodový model informační gramotnosti I.
ČERNÝ, Michal a Dagmar CHYTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Přechodový model informační gramotnosti I.
Název anglicky
The Transition model of Information Literacy I.
Autoři
Vydání
ITlib. Informačné technológie a knižnice, Bratislava, Centrum vedecko-technických informácií SR, 2013, 1336-0779
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
model; informační gramotnost; přechodový model; informační vzdělávání
Klíčová slova anglicky
model; information literacy; transition model; Information Education
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 28. 1. 2014 09:01, RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Anotace
Anglicky
The Information Literacy Model is widely presented in this paper, which is reflecting information literacy vis-à-vis information society context. A formal description of pushdown automaton is used to capture relations among individual phases of information literacy behaviour. The connectivism theory is reflected in this study.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0241, interní kód MU |
|