J 2013

Přechodový model informační gramotnosti I.

ČERNÝ, Michal a Dagmar CHYTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Přechodový model informační gramotnosti I.

Název anglicky

The Transition model of Information Literacy I.

Vydání

ITlib. Informačné technológie a knižnice, Bratislava, Centrum vedecko-technických informácií SR, 2013, 1336-0779

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

model; informační gramotnost; přechodový model; informační vzdělávání

Klíčová slova anglicky

model; information literacy; transition model; Information Education

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 28. 1. 2014 09:01, RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Anotace

Anglicky

The Information Literacy Model is widely presented in this paper, which is reflecting information literacy vis-à-vis information society context. A formal description of pushdown automaton is used to capture relations among individual phases of information literacy behaviour. The connectivism theory is reflected in this study.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0241, interní kód MU
Název: Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU (Akronym: CEINVE)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání