SEKOT, Aleš. Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém. Brno: Masarykova univerzita, 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
Název česky Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
Název anglicky Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem.
Autoři SEKOT, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/13:00071454
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky vizualizace;media;pedagogoka
Klíčová slova anglicky vizualization;media;pedagogy
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 8. 4. 2014 17:49.
Anotace
Recenze na práci V. Spousty "Vizualizace vybraných problémů hraničních pedaagogických disciplín.
Anotace anglicky
Review on book written by v. Spousta on vozualůization of selrcted subjects of pedagogy.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 11:44