Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
SEKOT, Aleš. Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém. Brno: Masarykova univerzita, 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém |
Název česky | Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém |
Název anglicky | Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem. |
Autoři | SEKOT, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Brno, 2013. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Přehledové a vzdělávací texty |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14510/13:00071454 |
Organizační jednotka | Fakulta sportovních studií |
Klíčová slova česky | vizualizace;media;pedagogoka |
Klíčová slova anglicky | vizualization;media;pedagogy |
Štítky | rivok |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 8. 4. 2014 17:49. |
Anotace |
---|
Recenze na práci V. Spousty "Vizualizace vybraných problémů hraničních pedaagogických disciplín. |
Anotace anglicky |
---|
Review on book written by v. Spousta on vozualůization of selrcted subjects of pedagogy. |
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 11:44