k 2013

Zvládání vstupního šoku ruskými studenty na českých vysokých školách

VALEEVA, Karina

Základní údaje

Originální název

Zvládání vstupního šoku ruskými studenty na českých vysokých školách

Název česky

Zvládání vstupního šoku ruskými studenty na českých vysokých školách

Název anglicky

Strategies of russian students for coping Culture shock at the Universities of Czech republic

Autoři

VALEEVA, Karina (643 Rusko, garant, domácí)

Vydání

Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X., Olomouc, 27.-28. listopadu 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00066813

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

adaptace; strategie; coping; integrace; akulturace

Klíčová slova anglicky

adaptation; coping; strategy; integration; acculturation

Štítky

Změněno: 25. 4. 2014 14:45, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou adaptačních strategií ruských studentů na českých vysokých školách. Předložený vystoupení prezentuje výsledky kvalitativného výzkumu. Popisuje strategie, které používají ruští studenty, s cílem se efektivně adaptovat na vysokých školách v zahraničí.

Anglicky

The theme of this paper is strategies of adaptation of Russian students at the Universities of Czech Republic. This article presents the results of qualitative research. Represent coping strategies used by Russian students to adapt when they studying abroad is also described in this article.

Návaznosti

GD406/09/H040, projekt VaV
Název: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Grantová agentura ČR, Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
MUNI/A/0765/2012, interní kód MU
Název: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty