RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Procedury zakotvené teorie jako možnost výzkumné reflexe vlastního pedagogického působení. Online. In Věra Ježková (Ed.). KVALITA VE VZDĚLÁVÁNÍ XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.—12. září 2012, Sborník příspěvků. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s. 326-339. ISBN 978-80-7290-620-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1161639, author = {Rodriguezová, Veronika}, address = {Praha}, booktitle = {KVALITA VE VZDĚLÁVÁNÍ XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.—12. září 2012, Sborník příspěvků.}, editor = {Věra Ježková (Ed.)}, keywords = {educational programme; thematic cooperative education; play in role; visual text; constructivist concept of education; grounded theory}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-620-8}, pages = {326-339}, publisher = {Univerzita Karlova}, title = {Procedury zakotvené teorie jako možnost výzkumné reflexe vlastního pedagogického působení}, url = {http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1161639 AU - Rodriguezová, Veronika PY - 2012 TI - Procedury zakotvené teorie jako možnost výzkumné reflexe vlastního pedagogického působení PB - Univerzita Karlova CY - Praha SN - 9788072906208 KW - educational programme KW - thematic cooperative education KW - play in role KW - visual text KW - constructivist concept of education KW - grounded theory UR - http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf L2 - http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf N2 - Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického šetření, zaměřeného na problematiku autorských výukových programů pro vzdělávací oblast Člověk a společnost. Tyto programy představují aplikaci konstruktivistického pojetí a propojují oblast dějepisu s oblastí dramatické výchovy. Základní koncepční princip představuje hra v roli ve formě živého obrazu (still picture) jako způsob práce s textem. Zvolená kvalitativní metodologie vychází ze strategií zakotvené teorie (grounded theory) a odpovídá typu akčního deskriptivního výzkumu. ER -
RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Procedury zakotvené teorie jako možnost výzkumné reflexe vlastního pedagogického působení. Online. In Věra Ježková (Ed.). \textit{KVALITA VE VZDĚLÁVÁNÍ XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.—12. září 2012, Sborník příspěvků.}. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s.~326-339. ISBN~978-80-7290-620-8.
|