2013
Internal setting and organizational learning in schools
SEDLÁČEK, Martin, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ et. al.Základní údaje
Originální název
Internal setting and organizational learning in schools
Název česky
Vnitřní prostředí a organizační učení ve škole
Autoři
SEDLÁČEK, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2013, 1803-7437
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00066824
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
organizační učení; škola; systematičnost učení; faktory vnitřního školního prostředí
Klíčová slova anglicky
organizational learning; school; systematicity of learning; factors of internal school setting
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 4. 2014 10:47, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
This article is one of the outcomes of a research project in which we focused on the recognition of the processes of organizational learning in Czech basic schools. In this article we deal with the dimension of the systematicity of organizational learning. In agreement with many other authors we consider the systematicity of learning in schools an important condition for the depth and, therefore, efficiency of organizational learning. We look for an answer to the question of how much influence is exerted by factors of internal school setting on the systematicity of organizational learning. For this analysis we use data of a representative survey conducted in two Regions of the Czech Republic.
Česky
Článek je dalším z výstupů výzkumného projektu, ve kterém jsme se zaměřili na poznání procesů organizačního učení v českých základních školách. V tomto textu se věnujeme dimenzi systematičnosti organizačního učení ve škole. Systematičnost učení ve škole považujeme v souladu s mnohými autory za důležitý předpoklad hloubky a tedy i efektivity organizačního učení. V článku hledáme odpověď na otázku, do jaké míry ovlivňují faktory vnitřního prostředí školy systematičnost organizačního učení. Využíváme přitom data z reprezentativního šetření dvou krajů České republiky.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaV |
|