C 2013

Motivace a diagnostika přírodovědně nadaných žáků

TRNA, Josef

Základní údaje

Originální název

Motivace a diagnostika přírodovědně nadaných žáků

Název česky

Motivace a diagnostika přírodovědně nadaných žáků

Název anglicky

Motivation and diagnostics of students gifted in science

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku, od s. 55-69, 15 s. 354, 2013

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00071720

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-244-4

Klíčová slova česky

diagnostika; motivace; nadání; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

diagnostics; motivation; giftedness; science education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2014 09:08, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Autor nabízí pohled na současné perspektivy inkluze, inovativních vzdělávacích metod a na motivování nadaných žáků v České republice ve výuce matematiky a přírodovědy. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků. Kapitola je zaměřena na motivaci a diagnostiku přírodovědně nadaných žáků.

Anglicky

The author provides current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics. There are presented research results for the education of gifted students. The chapter is focused on motivation and diagnostics of science gifted students.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání