TRNA, Josef. Motivace a diagnostika přírodovědně nadaných žáků. In Jana Škrabánková, Josef Trna a kol. Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku. 1. vydání. Brno: Paido, 2013, s. 55-69. 354. ISBN 978-80-7315-244-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivace a diagnostika přírodovědně nadaných žáků
Název česky Motivace a diagnostika přírodovědně nadaných žáků
Název anglicky Motivation and diagnostics of students gifted in science
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku, od s. 55-69, 15 s. 354, 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071720
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-244-4
Klíčová slova česky diagnostika; motivace; nadání; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky diagnostics; motivation; giftedness; science education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 1. 2. 2014 09:08.
Anotace
Autor nabízí pohled na současné perspektivy inkluze, inovativních vzdělávacích metod a na motivování nadaných žáků v České republice ve výuce matematiky a přírodovědy. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků. Kapitola je zaměřena na motivaci a diagnostiku přírodovědně nadaných žáků.
Anotace anglicky
The author provides current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics. There are presented research results for the education of gifted students. The chapter is focused on motivation and diagnostics of science gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 10:10