2013
Motivování a rozvíjení přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech
TRNOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Motivování a rozvíjení přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech
Název česky
Motivování a rozvíjení přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech
Název anglicky
Motivation and development of students gifted in science by use of teaching and learning methods based on experiments
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku, od s. 71-91, 21 s. 354, 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00071722
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-244-4
Klíčová slova česky
experimenty; motivace; nadání; přírodovědné vzdělávání; rozvoj
Klíčová slova anglicky
experiments; motivation; giftedness; science education; development
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2014 09:06, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Autorka nabízí pohled na současné perspektivy inkluze, inovativních vzdělávacích metod a na motivování nadaných žáků v České republice ve výuce matematiky a přírodovědy. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků. Kapitola je zaměřena na motivaci a rozvoj přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech.
Anglicky
The author provides current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics. There are presented research results for the education of gifted students. The chapter is focused on motivation and development of science gifted students teaching/learning methods based on experimentation.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|