Detailed Information on Publication Record
2013
Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky)
PÍŠOVÁ, Michaela, Světlana HANUŠOVÁ and Klára KOSTKOVÁBasic information
Original name
Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky)
Name (in English)
Model of teacher expertise (in FLT perspective)
Authors
PÍŠOVÁ, Michaela, Světlana HANUŠOVÁ and Klára KOSTKOVÁ
Edition
XXI. konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti, 2013
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
učitel expert; model expertnosti v učitelské profesi; výzkum
Změněno: 2/2/2014 18:41, doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
Abstract
V originále
Porozumění expertnosti učitele je komplexní problém, který v současném kontextu měnících se požadavků na vzdělávání a zvyšujícího se důrazu na kvalitu ve vzdělávání nabývá na důležitosti. Příspěvek si klade za cíl představit model expertnosti učitele jako jeden z hlavních výsledků výzkumu, který byl realizován v konkrétní oborové perspektivě, na pozadí cizojazyčné výuky. Návrh modelu expertnosti vznikl na základě synergického efektu z výsledků několika dílčích výzkumných procedur, konkrétně kvantitativních i kvalitativních analýz dat získaných prostřednictvím pozorování, hloubkových rozhovorů a stimulovaného vybavování. Příspěvek bude dále doplněn a konkretizován v navazující prezentaci profilů učitelů expertů (Najvar, Janíková, Tůma).
Links
GAP407/11/0234, research and development project |
|