ŠŤÁVA, Jan. Nadaný žák v současné české škole. In Jana Škrabánková, Josef Trna a kol. Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku. 1. vydání. Brno: Paido, 2013, s. 9-20. 354. ISBN 978-80-7315-244-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nadaný žák v současné české škole
Název česky Nadaný žák v současné české škole
Název anglicky Motivation and diagnostics of students gifted in science
Autoři ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku, od s. 9-20, 12 s. 354, 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071753
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-244-4
Klíčová slova česky nadaní žáci; nadání; talentovaní pedagog; role učitele; inkluze,
Klíčová slova anglicky Gifted children; gifted; talented teacher; role of teachers; inclusion
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PaedDr. Jan Šťáva, CSc., učo 885. Změněno: 23. 2. 2014 22:15.
Anotace
Autor nabízí pohled na současné přístupy a používání inovativních vzdělávacích metod jako aktuální otázku rozvoje nadaných žáků v české škole. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků.
Anotace anglicky
Author offers insight into current practices and the use of innovative learning methods such as the current issue of the development of gifted children in Czech schools. They include research outputs in the education of gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 20:21