2013
Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy
KVIZDA, Martin, Petr MLSNA, Tomáš NIGRIN, Daniel SEIDENGLANZ, Zdeněk TOMEŠ et. al.Základní údaje
Originální název
Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy
Název anglicky
Methodology for defining the relevant market in the the rail industry
Autoři
KVIZDA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Petr MLSNA (203 Česká republika), Tomáš NIGRIN (203 Česká republika), Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika, domácí) a Zdeněk TOMEŠ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14560/13:00065541
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
relevantní trh; železniční doprava; SSNIP test; dotazníkové šetření; spotřebitelský průzkum
Klíčová slova anglicky
relevant market; rail industry; SSNIP test; consumer survey
Technické parametry
Licenční smlouva k užití výsledků výzkumu a vývoje č.j. CTT 04-2014-Stu-UOHS uzavřená dne 29. 1. 2014 mezi smluvními stranami: Masarykova univerzita a Univerzita Karlova v Praze jako poskytovatelé na straně jedné a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (IČ 65349423, zastoupený JUDr. Michalem Petrem, PhD. michal.petr@compet.cz) jako příjemce na straně druhé.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 11. 2014 10:35, prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
V originále
Obsahem metodiky je doporučení postupu pro vymezování relevantního trhu v případě, kdy to řešený případ vyžaduje, zejména při řešení zneužití dominantního postavení na trhu osobních nebo nákladních železničních dopravních služeb; metodika je také použitelná při provádění doplňkových šetření v oblasti fúzí v odvětví dopravy nebo pro sestavení komplexní odvětvové analýzy v oblasti železničních dopravních služeb. Metodika je založena na inovativním využití spotřebitelského šetření (dotazníkového průzkumu) a obsahuje kompletní návod pro přípravu šetření, sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení.
Anglicky
The methodology is the recommended procedure for defining the relevant market when it designed the case requires, especially when dealing with abuse of a dominant position in the market for passenger or cargo rail transport services. Methodology is also applicable to conduct supplementary investigations in the area of mergers in the transport sector or to build complex sectoral analysis in the field of railway transport services. The methodology is based on an innovative use of a consumer survey.
Návaznosti
TD010063, projekt VaV |
|