2014
Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků
Název česky
Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků
Název anglicky
Competitiveness from a business perpective and its customers
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, Hradecké ekonomické dny 2014, od s. 146-152, 7 s. 2014
Nakladatel
Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/14:00095739
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7435-368-0
UT WoS
000398250200019
Klíčová slova česky
kvalita; spokojenost zákazníka; výkonnost; konkurenceschopnost
Klíčová slova anglicky
quality; customer satisfaction; performance; competitivenes
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 6. 2017 13:47, Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D.
V originále
Předmětem článku je analýza vzájemných vztahů kvality, spokojenosti zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku. Článek je založen na výsledcích výzkumů autora provedených v rámci specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (MUNI/A/0738/2012). Cílem článku je na základě analýzy jednotlivých veličin a jejich vzájemných vztahů vytvořit komplexní model podniku, který by mohl být následným výzkumem verifikován.
Anglicky
Topic of this paper is to analyze the relations of quality, customer satisfaction, performance and competitiveness. The article is based on research carried out by the author under the specific research called Impact on quality performance and competitiveness (MUNI/A/0738/2012). The aim of the article is based on an analysis of individual variables and their interrelationships to create a comprehensive model of the company which could be verified by consequent research.
Návaznosti
MUNI/A/0738/2012, interní kód MU |
|