D 2014

Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků

Název česky

Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků

Název anglicky

Competitiveness from a business perpective and its customers

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, Hradecké ekonomické dny 2014, od s. 146-152, 7 s. 2014

Nakladatel

Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/14:00095739

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7435-368-0

UT WoS

000398250200019

Klíčová slova česky

kvalita; spokojenost zákazníka; výkonnost; konkurenceschopnost

Klíčová slova anglicky

quality; customer satisfaction; performance; competitivenes

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 6. 2017 13:47, Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Předmětem článku je analýza vzájemných vztahů kvality, spokojenosti zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku. Článek je založen na výsledcích výzkumů autora provedených v rámci specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (MUNI/A/0738/2012). Cílem článku je na základě analýzy jednotlivých veličin a jejich vzájemných vztahů vytvořit komplexní model podniku, který by mohl být následným výzkumem verifikován.

Anglicky

Topic of this paper is to analyze the relations of quality, customer satisfaction, performance and competitiveness. The article is based on research carried out by the author under the specific research called Impact on quality performance and competitiveness (MUNI/A/0738/2012). The aim of the article is based on an analysis of individual variables and their interrelationships to create a comprehensive model of the company which could be verified by consequent research.

Návaznosti

MUNI/A/0738/2012, interní kód MU
Název: Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masarykova univerzita, Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty