k 2013

Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů

ČEŠKOVÁ, Tereza

Základní údaje

Originální název

Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů

Název česky

Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů

Název anglicky

Analysis of a learning situation by its potential to develop the problem-solving competence

Vydání

XX. konference ČPdS 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výuková situace; metodologie AAA; didaktická kazuistika

Klíčová slova anglicky

learning situation; AAA methodology; didactic casuistry
Změněno: 6. 2. 2014 15:48, Mgr. Tereza Češková, Ph.D.

Anotace

V originále

Poster předkládá didaktickou kazuistiku jedné výukové situace z hodiny přírodovědy na prvním stupni základní školy. K analýze využívá metodiku AAA (anotace, analýza, alterace).

Anglicky

The poster presents a didactic casuistry of the particular learning situation from the primary Science instruction. For the analysis it uses the AAA methodology (anotation, analysis, alteration).

Návaznosti

MUNI/A/0706/2012, interní kód MU
Název: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty