2013
Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
ČEŠKOVÁ, TerezaZákladní údaje
Originální název
Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
Název česky
Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
Název anglicky
Analysis of a learning situation by its potential to develop the problem-solving competence
Autoři
Vydání
XX. konference ČPdS 2013, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuková situace; metodologie AAA; didaktická kazuistika
Klíčová slova anglicky
learning situation; AAA methodology; didactic casuistry
Změněno: 6. 2. 2014 15:48, Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
V originále
Poster předkládá didaktickou kazuistiku jedné výukové situace z hodiny přírodovědy na prvním stupni základní školy. K analýze využívá metodiku AAA (anotace, analýza, alterace).
Anglicky
The poster presents a didactic casuistry of the particular learning situation from the primary Science instruction. For the analysis it uses the AAA methodology (anotation, analysis, alteration).
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MU |
|