Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
ČEŠKOVÁ, Tereza. Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů. In XX. konference ČPdS 2013. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů |
Název česky | Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů |
Název anglicky | Analysis of a learning situation by its potential to develop the problem-solving competence |
Autoři | ČEŠKOVÁ, Tereza. |
Vydání | XX. konference ČPdS 2013, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | výuková situace; metodologie AAA; didaktická kazuistika |
Klíčová slova anglicky | learning situation; AAA methodology; didactic casuistry |
Změnil | Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 6. 2. 2014 15:48. |
Anotace |
---|
Poster předkládá didaktickou kazuistiku jedné výukové situace z hodiny přírodovědy na prvním stupni základní školy. K analýze využívá metodiku AAA (anotace, analýza, alterace). |
Anotace anglicky |
---|
The poster presents a didactic casuistry of the particular learning situation from the primary Science instruction. For the analysis it uses the AAA methodology (anotation, analysis, alteration). |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0706/2012, interní kód MU | Název: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013) |
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 18:35