MATULAYOVÁ, Tatiana a Libor MUSIL. Social Work, Education and Postmodernity. Theory and Studies in Selected Czech, Slovak and Polish Issues. first. Liberec: Technical University of Liberec, 2013, 145 s. 55-100-13. ISBN 978-80-7494-032-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Social Work, Education and Postmodernity. Theory and Studies in Selected Czech, Slovak and Polish Issues.
Název česky Sociální práce, vzdělávání a postmodernita. Teorie a studie vybraných českých, slovenských a polských otázek.
Autoři MATULAYOVÁ, Tatiana a Libor MUSIL.
Vydání first. Liberec, 145 s. 55-100-13, 2013.
Nakladatel Technical University of Liberec
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství odborné knihy
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-7494-032-3
Klíčová slova česky sociální práce; modernita; postmodernita; institucionalizace
Klíčová slova anglicky social work; modernity; postmodernity; institutionalisation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Libor Musil, CSc., učo 568. Změněno: 29. 4. 2014 15:46.
Anotace
The book is devoted to the question: What can be done by schools, students or social work graduates in a postmodern society to ensure that people accept the notion that social work can offer them the expert assistance in solving the problems which the established, institutionalized, disciplines are not concerned? The first part of the book includes a notion of institutionalisation of social work in the postmodern context. The second part presents several studies of social work education in the Czech Republic, Slovakia and Pollen. The authors gather their findings in the areas of intercultural, participative creation of cognition and situational negotiation, which are relevant from the point of view of theoretical notion of postmodern institutionalisation of social work.
Anotace česky
Kniha je věnována otázce: Co mohou školy, studenti nebo absolventi studia sociální práce v postmoderní společnosti udělat, aby lidé získali a uznali představu, že jim sociální pracovníci mohou nabídnout odbornou pomoc s řešením problémů, jimiž se zavedené obory nezabývají? První část nabízí ucelenou představu institucionalizace sociální práce v postmoderních podmínkách. Druhá část obsahuje dílčí studie vzdělávání v sociální práci v České, Slovenské a Polské republice. Jejich autoři přinášejí poznatky o tématech mezikulturní, participativní tvorby poznání a situačního vyjednávání, které jsou relevantní z hlediska teoretických představ o postmoderní institucionalizaci sociální práce.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 17:16