JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁ. Výchova a vzdělávání nadaných žáků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 221 s. ISBN 978-80-210-6552-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova a vzdělávání nadaných žáků
Název anglicky Pedagogical Diagnostic in Teachers’ Work with Gifted Pupils
Autoři JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, 221 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-6552-9
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 30. 8. 2016 15:43.
Anotace
Publikace představuje vhled do okruhu společenského zájmu orientovaného na vzdělávání žáků. Ze spektra variant, které zpřesňuje vyhláška č. 73/2005 Sb., se zaměříme právě na jedince, jejichž schopnosti dosahují mimořádné úrovně a vysokého stupně tvořivosti, legislativně diferencované jako žáci mimořádně nadaní. V našem vzorku půjde o to, jak mediální sdělovací prostředky tuto problematiku prezentují. Pro odpověď jsme volili reflexi míry zájmu veřejnosti a státu prostřednictvím publikovaných článků v mediálních prostředcích. Sběrem dat jsme získali určité informace, které svým způsobem poukazují na aktuálnost práce s nadanými dětmi.
Anotace anglicky
Signifikance of the theme of gifted and exceptionally gifted pupils presents theme requiring detailed study and elaboration. The autorsáim was to react to needs of new approach focused on individual needs of selected individuals identified for thrir hight ability. Along with this our intent was to know the reality of readiness of participants (teachers) ineducational proces to solve mentioned social theme.
VytisknoutZobrazeno: 23. 6. 2024 14:41