B 2013

Výchova a vzdělávání nadaných žáků

JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výchova a vzdělávání nadaných žáků

Název anglicky

Pedagogical Diagnostic in Teachers’ Work with Gifted Pupils

Autoři

JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, 221 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-6552-9

Štítky

Změněno: 30. 8. 2016 15:43, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Publikace představuje vhled do okruhu společenského zájmu orientovaného na vzdělávání žáků. Ze spektra variant, které zpřesňuje vyhláška č. 73/2005 Sb., se zaměříme právě na jedince, jejichž schopnosti dosahují mimořádné úrovně a vysokého stupně tvořivosti, legislativně diferencované jako žáci mimořádně nadaní. V našem vzorku půjde o to, jak mediální sdělovací prostředky tuto problematiku prezentují. Pro odpověď jsme volili reflexi míry zájmu veřejnosti a státu prostřednictvím publikovaných článků v mediálních prostředcích. Sběrem dat jsme získali určité informace, které svým způsobem poukazují na aktuálnost práce s nadanými dětmi.

Anglicky

Signifikance of the theme of gifted and exceptionally gifted pupils presents theme requiring detailed study and elaboration. The autorsáim was to react to needs of new approach focused on individual needs of selected individuals identified for thrir hight ability. Along with this our intent was to know the reality of readiness of participants (teachers) ineducational proces to solve mentioned social theme.