2013
Výchova a vzdělávání nadaných žáků
JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁZákladní údaje
Originální název
Výchova a vzdělávání nadaných žáků
Název anglicky
Pedagogical Diagnostic in Teachers’ Work with Gifted Pupils
Autoři
JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁ
Vydání
1. vyd. Brno, 221 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-6552-9
Štítky
Změněno: 30. 8. 2016 15:43, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Publikace představuje vhled do okruhu společenského zájmu orientovaného na vzdělávání žáků. Ze spektra variant, které zpřesňuje vyhláška č. 73/2005 Sb., se zaměříme právě na jedince, jejichž schopnosti dosahují mimořádné úrovně a vysokého stupně tvořivosti, legislativně diferencované jako žáci mimořádně nadaní. V našem vzorku půjde o to, jak mediální sdělovací prostředky tuto problematiku prezentují. Pro odpověď jsme volili reflexi míry zájmu veřejnosti a státu prostřednictvím publikovaných článků v mediálních prostředcích. Sběrem dat jsme získali určité informace, které svým způsobem poukazují na aktuálnost práce s nadanými dětmi.
Anglicky
Signifikance of the theme of gifted and exceptionally gifted pupils presents theme requiring detailed study and elaboration. The autorsáim was to react to needs of new approach focused on individual needs of selected individuals identified for thrir hight ability. Along with this our intent was to know the reality of readiness of participants (teachers) ineducational proces to solve mentioned social theme.