SCHLIXBIEROVÁ, Iva. Význam prekonceptů v občansko-vědním vzdělávání. In Minarovičová Katarína, Štěrba Radim. Teoretické reflexie výchovy k demokratickému občianstvu na školách (slovenský a český kontext). 1. vyd. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2013, s. 173-185. Občanstvo - výchova. ISBN 978-80-223-3534-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam prekonceptů v občansko-vědním vzdělávání
Název česky Význam prekonceptů v občansko-vědním vzdělávání
Název anglicky The importance of preconceptions in civil science education
Autoři SCHLIXBIEROVÁ, Iva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Bratislava, Teoretické reflexie výchovy k demokratickému občianstvu na školách (slovenský a český kontext), od s. 173-185, 13 s. Občanstvo - výchova, 2013.
Nakladatel Univerzita Komenského v Bratislave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071948
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-223-3534-8
Klíčová slova česky prekoncepty vzdělávání
Klíčová slova anglicky preconceptions education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Iva Schlixbierová, Ph.D., učo 105010. Změněno: 27. 3. 2014 08:06.
Anotace
Text je výsledkem výzkumu uskutečněného na katedře občanské výchovy. Prekoncepty stojí na počátku vzdělávacího procesu. Jejich vývoj je formován dalšími informacemi, které jedinec dostává například ve výuce. Avšak ve školách převažuje kvantitativní hledisko hodnocení, které nezohledňuje kvalitativní rozměr žáky převzatých informací a tvorbu jejich vlastních názorů.
Anotace anglicky
The text is the result of research conducted at the Department of Civics. Preconceptions stands at the beginning of the educational process. Their development is shaped by additional information that an individual receives, for example, in education. However, in schools outweighs the quantitative aspect of the evaluation that ignores the qualitative dimension of pupils adopted information and their own opinions.
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 15:16