Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1164831, author = {Řehulka, Evžen}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzívní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Maunstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {pupils with special educational needs; psychological approach to learning; cognitive processes; skills; learning; socialization; stress coping}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {45-58}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Psychologické otázky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1164831 AU - Řehulka, Evžen PY - 2013 TI - Psychologické otázky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - pupils with special educational needs KW - psychological approach to learning KW - cognitive processes KW - skills KW - learning KW - socialization KW - stress coping N2 - Studie je věnována psychologickým otázkám vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Psychologický přístup je implicitně obsažen v současných pedagogických a medicínských teoriích, které se těmto otázkám v současné době nejvíce věnují. Naším cílem bylo upozornit na některé okruhy psychologických poznatků, které mohou přinést nové pohledy, inspiraci i praktické přínosy pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřili jsme na kognitivní procesy, psychologii schopností a učení, aktivity a pozornosti, socializaci a na teorie zvládání zátěže. ER -
ŘEHULKA, Evžen. Psychologické otázky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzívní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Maunstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~45-58. ISBN~978-80-210-6678-6.
|