2015
Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu
Název česky
Hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka
Název anglicky
Evaluation of Older School-Age Learners with Specific Learning Difficulties in Russian as Second Foreign Language
Autoři
Vydání
Educational Alternatives, European Union, Info Invest LTD. 2015, 1313-2571
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuka; výzkum; hodnocení; ruský jazyk jako druhý cizí jazyk; žák, 2. stupeň; specifické poruchy učení; učitel
Klíčová slova anglicky
teaching, research, evaluation, Russian as second foreign language, learner, older school-age, specific learning disabilities, teacher
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 6. 2015 22:53, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Statja traktirujet rezultaty issledovanij ocenivanija staršeklassnikov s specifičeskimi narušenijami razvitija školnych navykov u staršeklassnikov pri obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu. Issledovanije bylo osuščestvleno v 2014-om i 2015-om godach v ramkach issledovatelskogo projekta MSM0021622443 Osobyje obrazovatelnyje potrebnosti učenikov v kontekste Ramočnoj obrazovatelnoj programmy.
Česky
Studie se zabývá výsledky výzkumu hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka.Výzkum byl realizován v roce 2014 a 2015 jako součást výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
The text brings the results of research study focusing on the issues of evaluation in Russian language teaching as second foreign language to learners with specific learning difficulties. The research was conducted in 2014 and 2015 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|