J 2015

Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu

Název česky

Hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka

Název anglicky

Evaluation of Older School-Age Learners with Specific Learning Difficulties in Russian as Second Foreign Language

Vydání

Educational Alternatives, European Union, Info Invest LTD. 2015, 1313-2571

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výuka; výzkum; hodnocení; ruský jazyk jako druhý cizí jazyk; žák, 2. stupeň; specifické poruchy učení; učitel

Klíčová slova anglicky

teaching, research, evaluation, Russian as second foreign language, learner, older school-age, specific learning disabilities, teacher

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 6. 2015 22:53, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Statja traktirujet rezultaty issledovanij ocenivanija staršeklassnikov s specifičeskimi narušenijami razvitija školnych navykov u staršeklassnikov pri obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu. Issledovanije bylo osuščestvleno v 2014-om i 2015-om godach v ramkach issledovatelskogo projekta MSM0021622443 Osobyje obrazovatelnyje potrebnosti učenikov v kontekste Ramočnoj obrazovatelnoj programmy.

Česky

Studie se zabývá výsledky výzkumu hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka.Výzkum byl realizován v roce 2014 a 2015 jako součást výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory