GRENAROVÁ, Renée. Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje. In Cudzie jazyky a kultúry v škole 10 Foreign Languages and Cultures at School 10. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje
Název česky Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje
Název anglicky The Problem of the Cross-language and Intra-language Interference in the Initial Stage of Teaching Russian in Pupils with Specific Learning Difficulties – Results of a Research Conducted in the Second Grade of Primary Schools in the South Moravian Region
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání Cudzie jazyky a kultúry v škole 10 Foreign Languages and Cultures at School 10, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávání; počáteční vyučování; cizí jazyk; ruský jazyk; mateřský jazyk; jazyková interference; typologie interference; interlingvní a intralingvní interference; kladný přenos; specifické poruchy učení; výsledky výzkumu; integrace; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Klíčová slova anglicky education; initial stage of teaching; foreign language; Russian language; mother language; language interference; typology of interference; cross-language and intra-language interference; positive transfer; specific learning difficulties; results of a research; integration; Framework educational programme for primary education
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 11. 2. 2014 11:46.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 04:22