k 2013

Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje

Název česky

Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje

Název anglicky

The Problem of the Cross-language and Intra-language Interference in the Initial Stage of Teaching Russian in Pupils with Specific Learning Difficulties – Results of a Research Conducted in the Second Grade of Primary Schools in the South Moravian Region

Vydání

Cudzie jazyky a kultúry v škole 10 Foreign Languages and Cultures at School 10, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vzdělávání; počáteční vyučování; cizí jazyk; ruský jazyk; mateřský jazyk; jazyková interference; typologie interference; interlingvní a intralingvní interference; kladný přenos; specifické poruchy učení; výsledky výzkumu; integrace; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání

Klíčová slova anglicky

education; initial stage of teaching; foreign language; Russian language; mother language; language interference; typology of interference; cross-language and intra-language interference; positive transfer; specific learning difficulties; results of a research; integration; Framework educational programme for primary education
Změněno: 11. 2. 2014 11:46, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

Grenarova._4._2013_PPP_IS.ppt
Požádat o autorskou verzi souboru