2013
Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje
Název česky
Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení – výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje
Název anglicky
The Problem of the Cross-language and Intra-language Interference in the Initial Stage of Teaching Russian in Pupils with Specific Learning Difficulties – Results of a Research Conducted in the Second Grade of Primary Schools in the South Moravian Region
Autoři
Vydání
Cudzie jazyky a kultúry v škole 10 Foreign Languages and Cultures at School 10, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
vzdělávání; počáteční vyučování; cizí jazyk; ruský jazyk; mateřský jazyk; jazyková interference; typologie interference; interlingvní a intralingvní interference; kladný přenos; specifické poruchy učení; výsledky výzkumu; integrace; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Klíčová slova anglicky
education; initial stage of teaching; foreign language; Russian language; mother language; language interference; typology of interference; cross-language and intra-language interference; positive transfer; specific learning difficulties; results of a research; integration; Framework educational programme for primary education
Změněno: 11. 2. 2014 11:46, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|