Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165029, author = {Bartoňová, Miroslava and Jiskrová, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {Down syndrome; alternative method; intellectual disability; communication disorder; special school; inclusion; teacher; teaching assistant; counselling; speech therapy; cognitive functions; Feuerstein's Instrumental Enrichment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6515-4}, pages = {168-179}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165029 AU - Bartoňová, Miroslava - Jiskrová, Kateřina PY - 2013 TI - Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021065154 KW - Down syndrome KW - alternative method KW - intellectual disability KW - communication disorder KW - special school KW - inclusion KW - teacher KW - teaching assistant KW - counselling KW - speech therapy KW - cognitive functions KW - Feuerstein's Instrumental Enrichment N2 - Výzkumný projekt analyzuje realitu využívání alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem na základních školách. V centru zájmu projektu byly alternativní metody zaměřené na rozvoj kognitivních funkcí, fyzických schopností a metody alternativní a augmentativní komunikace. Výzkum je zaměřen na aktuální zkušenosti a názory pedagogů základních škol, základních škol praktických a základních škol speciálních na možnost využívat v rámci vzdělávání metody rozšiřující, či nahrazující omezenou komunikační schopnost a podporující vývoj motoriky a poznávacích schopností. Byl realizován v roce 2013 prostřednictvím dotazníkového šetření u 31 učitelů a asistentů pedagoga. Jednalo se o výběrový soubor dotazovaných pedagogů, kteří pracují na základních školách v České republice s žákem s diagnózou Downův syndrom. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Kateřina JISKROVÁ. Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~168-179. ISBN~978-80-210-6515-4.
|