HUBÁLKOVÁ, Petra a Soňa CHALOUPKOVÁ. Hamet 2 jako diagnostický nástroj profesní orientace žáků s mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 259-268. ISBN 978-80-210-6515-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hamet 2 jako diagnostický nástroj profesní orientace žáků s mentálním postižením
Název anglicky The Assessment Tool Hamet 2 in Professional Orientation of Students with Mild Intellectual Disabilities
Autoři HUBÁLKOVÁ, Petra (203 Česká republika, domácí) a Soňa CHALOUPKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění, od s. 259-268, 10 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072076
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6515-4
Klíčová slova česky lehké mentální postižení; profesní příprava; profesní diagnostika; kariérové poradenství; Hamet 2; testové metody
Klíčová slova anglicky mild intellectual disability; vocational preparation; career choice assessment; career counselling; Hamet 2; test methods
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 25. 4. 2014 12:49.
Anotace
Kapitola je zaměřena na charakteristiku diagnostického nástroje profesní orientace žáků s mentálním postižením Hamet 2. Jsou zde detailně popsány jednotlivé testové metody a jejich vztah k cíleným profesím. V kapitole je stručně představen výzkum, který se zakládá na případových studiích 3 žáků, kteří byli touto metodou testováni, a na základě výsledků testů jim byl doporučen učební obor. Jsou zde popsány výsledky tohoto kvalitativního šetření.
Anotace anglicky
The chapter focuses on the description of a career-oriented assessment tool Hamet 2 for pupils with intellectual disabilities. Particular test methods and their relation to some professions are described in detail. A research project is also briefly introduced; we are presenting three case studies of tested pupils whom were recommended a job according to the results of testing. The results of this qualitative research study are summarized.
Návaznosti
MUNI/A/0709/2012, interní kód MUNázev: Intervence pro inkluzi ve vzdělávání (Akronym: IIV)
Investor: Masarykova univerzita, Intervence pro inkluzi ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:10