ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Work with Gifted Pupils in the First Grade of the Primary School. In Janda, M.; Šťáva, J.; Věchtová, G. Guiding Gifted Pupils and Students in Czech School. Brno: Masaryk University, 2013, s. 63-77. ISBN 978-80-210-6557-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Work with Gifted Pupils in the First Grade of the Primary School
Název česky Práce s talentovanými žáky na 1. stupni základní školy
Autoři ŠMAHELOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Guiding Gifted Pupils and Students in Czech School, od s. 63-77, 15 s. 2013.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072094
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6557-4
Klíčová slova česky Nadané děti; 1. stupeň základní školy; metody práce s nadanými žáky.
Klíčová slova anglicky Gifted children; primary school; working methods with gifted pupils.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 27. 3. 2014 10:33.
Anotace
This chapter informs about the results of a research on selected schools in South Moravian region within the grant support of research intent Special Needs of Pupils in Context of Framework Educational Programme for Elementary Education – MSM0021622443. The aim of this research was to find out the criteria which are used by teachers when selecting gifted and talented children and which methods are used during work with them. Knowledge of gifted learners and the level of their creative thinking were investigated.
Anotace česky
Kapitola informuje o výsledcích šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Výzkum probíhal na vybraných školách v Jihomoravském kraji v letech 2007 – 2012. Cílem šetření bylo zjistit, jaká kritéria uplatňují učitelé při výběru nadaných žáků a jakými metodami s nimi pracují. Byly též zjišťovány znalosti nadaných žáků a úroveň jejich tvořivého myšlení.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 20:21