HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny. In Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.
Název česky Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny
Název anglicky Learner strategies: their role in TEYL and opportunities for their facilitation in a primary class
Autoři HROZKOVÁ, Ivana.
Vydání Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D., učo 5582. Změněno: 16. 3. 2015 14:35.
Anotace anglicky
The paper aims to introduce the role of learner strategies in English language teaching in primary education, the repertoire of learner strategies young learners employ and the role of teacher as facilitator in the process of the shaping of learner strategies. The teacher should understand learner strategies as a means to enhance and improve the process of learning. Therefore the facilitation of learner strategies is understood as an integral part of the process of teaching and learning in which the teacher creates enough opportunities for learners to acquire learner strategies through their implementation into the foreign language curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 17:11