Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro ...
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny. In Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny. |
Název česky | Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny |
Název anglicky | Learner strategies: their role in TEYL and opportunities for their facilitation in a primary class |
Autoři | HROZKOVÁ, Ivana. |
Vydání | Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Změnil | Změnila: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D., učo 5582. Změněno: 16. 3. 2015 14:35. |
Anotace anglicky |
---|
The paper aims to introduce the role of learner strategies in English language teaching in primary education, the repertoire of learner strategies young learners employ and the role of teacher as facilitator in the process of the shaping of learner strategies. The teacher should understand learner strategies as a means to enhance and improve the process of learning. Therefore the facilitation of learner strategies is understood as an integral part of the process of teaching and learning in which the teacher creates enough opportunities for learners to acquire learner strategies through their implementation into the foreign language curriculum. |
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 17:11