k 2012

Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín

PRAVDOVÁ, Blanka and Vlastimil ŠVEC

Basic information

Original name

Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín

Authors

PRAVDOVÁ, Blanka and Vlastimil ŠVEC

Edition

Učíme psychologii/Teaching psychology 2012, 2012

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education
Změněno: 24/6/2014 14:41, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Abstract

V originále

Obsahem sdělení je argumentace pro integraci pedagogických a psychologických poznatků, které si studenti učitelství osvojují v předmětech tzv. společného učitelského základu. Prostorem pro tuto integraci jsou pedagogické praxe studentů. Tato integrace zároveň předpokládá inovovaný obsah pedagogicko-psychologických předmětů řazených podle této posloupnosti klíčových obsahů: 1. Já jako budoucí učitel, 2. Žáci a jejich učení, 3. Interakce učitel-žáci, 4. kurikulum aprobačních předmětů.