2012
Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín
PRAVDOVÁ, Blanka a Vlastimil ŠVECZákladní údaje
Originální název
Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín
Autoři
PRAVDOVÁ, Blanka a Vlastimil ŠVEC
Vydání
Učíme psychologii/Teaching psychology 2012, 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Změněno: 24. 6. 2014 14:41, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
Anotace
V originále
Obsahem sdělení je argumentace pro integraci pedagogických a psychologických poznatků, které si studenti učitelství osvojují v předmětech tzv. společného učitelského základu. Prostorem pro tuto integraci jsou pedagogické praxe studentů. Tato integrace zároveň předpokládá inovovaný obsah pedagogicko-psychologických předmětů řazených podle této posloupnosti klíčových obsahů: 1. Já jako budoucí učitel, 2. Žáci a jejich učení, 3. Interakce učitel-žáci, 4. kurikulum aprobačních předmětů.