VÍTKOVÁ, Marie. Individuální podpora učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 187-194. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165497, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {individual support; pupils with special educational needs; pupils with learning disabilities; mainstream schools; inclusive schools; heterogeneous classes; assessment and support}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {187-194}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Individuální podpora učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165497 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Individuální podpora učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - individual support KW - pupils with special educational needs KW - pupils with learning disabilities KW - mainstream schools KW - inclusive schools KW - heterogeneous classes KW - assessment and support N2 - V kapitole je analyzované vyučování v heterogenní třídě, ve které se nachází žák se speciálními vzdělávacími potřebami. Pozornost je zaměřená na to, jakou individuální podporu je třeba poskytnout žákovi, aby byl motivován k učení a byl schopen svým tempem plnit zadané úkoly. Nezbytným předpokladem k jeho úspěšnému učení je vypracování speciálněpedagogické diagnostiky žáka a na jejím základě individuální vzdělávací plán. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Individuální podpora učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~187-194. ISBN~978-80-210-6678-6.
|