2013
Individualizace a diferenciace v procesu edukace v inkluzivním prostředí
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Individualizace a diferenciace v procesu edukace v inkluzivním prostředí
Název anglicky
Individualisation and Differentiation for Teaching in Inclusive Learning Environments
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools, od s. 195-206, 12 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072136
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6678-6
Klíčová slova česky
diferenciace; individualizace; edukační proces; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; základní škola; inkluze; heterogenní třída
Klíčová slova anglicky
differentiation; individualization; teaching; pupils with special educational needs; primary schools; inclusion; heterogeneous classes
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2014 09:53, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
V kapitole je charakterizován přístup učitele k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami s využitím principu diferenciace a individualizace v edukačním procesu v prostředí inkluze. Úkolem základní školy je podporovat všechny žáky, i ty, kteří mají rozdílné předpoklady k učení. V kapitole je uvedeno několik výzkumných šetření, jak může učitel s úspěchem postupovat v heterogenní třídě ve škole hlavního vzdělávacího proudu.
Anglicky
The chapter characterizes teachers' approaches to pupils with special educational needs with the use of differentiation and individualization principles in teaching in inclusive learning environments. The assignment of primary schools is to support all students, including those who have different prerequisites for learning. The chapter is a survey of how the teacher can successfully proceed in a heterogeneous class in mainstream schools.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|