Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165511, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {strategies; learning styles; metacognitive strategies; teachers; puupils with specific learning disabilities; primary schools; teaching; curriculum; self-evaluation; knowledge; skills}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {235-249}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Styly učení a strategie individuální podpory – příklad využití u žáků s dyslexií}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165511 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Styly učení a strategie individuální podpory – příklad využití u žáků s dyslexií VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - strategies KW - learning styles KW - metacognitive strategies KW - teachers KW - puupils with specific learning disabilities KW - primary schools KW - teaching KW - curriculum KW - self-evaluation KW - knowledge KW - skills N2 - V kapitole se zaměřujeme na popis jednotlivých strategií a učebních stylů využívaných v edukaci žáků se specifickými poruchami učení. Poukazuje na to, jak volba strategie a znalost stylu učení ovlivňuje výuku žáka. Pedagog, jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který žáci mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jako příklad uvádíme parciální výsledky výzkumného šetření zaměřeného na přístupy a volbu strategií a učebních stylů u jedinců se specifickými poruchami učení. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Styly učení a strategie individuální podpory – příklad využití u žáků s dyslexií. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~235-249. ISBN~978-80-210-6678-6.
|