C 2013

Hierarchie hodnot u dospívajících s poruchami chování

BALÁTOVÁ, Kristýna

Základní údaje

Originální název

Hierarchie hodnot u dospívajících s poruchami chování

Název anglicky

Hierarchy of values in adolescents with behavioral disorders

Autoři

BALÁTOVÁ, Kristýna (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, od s. 19-36, 18 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072161

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6674-8

Klíčová slova česky

chování; hodnoty; hierarchie hodnot; dospívání; kvantitativní výzkum

Klíčová slova anglicky

behavioral disorders; values; hierarchy of values; adolescence; quantitative research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2014 10:17, PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento text se zabývá problematikou kvantitativního výzkumu hierarchie hodnot u dospívajících jedinců s poruchami chování. V práci jsou zmapovány fáze výzkumu, dále jsou popsány vlastnosti výzkumného vzorku (popisné statistiky a pořadí hodnot), včetně vybrané výzkumné metody, Rokeachova testu hierarchie hodnot, a také jsou zde komentována výsledná výzkumná data.

Anglicky

This text deals with the quantitative research of hierarchy of values in adolescents with behavior disorders. There are mapped phases of research and described the properties of the research sample (such as descriptive statistics, the preferred order of values), including selected research methods – Rokeach values hierarchy test and are commented final research data.

Návaznosti

MUNI/B/0748/2012, interní kód MU
Název: Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference