VÍTKOVÁ, Marie. Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 11-17. ISBN 978-80-210-6646-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165651, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al}, keywords = {education policy; primary school; pupils with special educational needs; inclusion; mainstream school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {11-17}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165651 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - education policy KW - primary school KW - pupils with special educational needs KW - inclusion KW - mainstream school N2 - V kapitole je analyzovaná současná vzdělávací politika ve vybraných zemích, které se nacházejí na různém stupni vývoje směřujícím k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. K prezentovaným zemím bylo vybráno Švédsko, Velká Británie, Německo a Česká republika. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~11-17. ISBN~978-80-210-6646-5.
|