VÍTKOVÁ, Marie. Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 11-17. ISBN 978-80-210-6646-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice
Název anglicky Current Education Policy Leading to Inclusion in Sweden, Great Britain, Germany and the Czech Republic
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 11-17, 7 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072166
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6646-5
Klíčová slova česky vzdělávací politika; základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze; škola hlavního vzdělávacího proudu.
Klíčová slova anglicky education policy; primary school; pupils with special educational needs; inclusion; mainstream school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 16. 2. 2014 16:35.
Anotace
V kapitole je analyzovaná současná vzdělávací politika ve vybraných zemích, které se nacházejí na různém stupni vývoje směřujícím k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. K prezentovaným zemím bylo vybráno Švédsko, Velká Británie, Německo a Česká republika.
Anotace anglicky
The chapter analyses current education policy in selected countries that are at different stages of development towards inclusive education in mainstream schools. Sweden, Great Britain, Germany, and the Czech Republic were selected as presented countries.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 05:24