D 2013

Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru

VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru

Vydání

1. vydání. Praha, Podpora integrativního vzdělávání v Praze, od s. 64-79, 16 s. 2013

Nakladatel

Magistrát hlavního města Prahy

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-260-5261-6

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; lehké mentální postižení; výzkumný záměr
Změněno: 24. 2. 2014 12:20, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením s respektováním současné legislativy a výsledků ískaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007 -2013.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání