2013
Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru
VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru
Autoři
Vydání
1. vydání. Praha, Podpora integrativního vzdělávání v Praze, od s. 64-79, 16 s. 2013
Nakladatel
Magistrát hlavního města Prahy
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-260-5261-6
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; lehké mentální postižení; výzkumný záměr
Změněno: 24. 2. 2014 12:20, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Anotace
V originále
Příspěvek je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením s respektováním současné legislativy a výsledků ískaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007 -2013.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|