Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165674, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání}, edition = {1.}, editor = {SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv}, keywords = {Russian language teaching; specific learning disabilities; assessment; research; pupil; teacher}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6674-8}, pages = {75-80}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165674 AU - Grenarová, Renée PY - 2013 TI - Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066748 KW - Russian language teaching KW - specific learning disabilities KW - assessment KW - research KW - pupil KW - teacher N2 - Kapitola zkoumá problematiku hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. \textit{Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~75-80. ISBN~978-80-210-6674-8.
|