2013
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Název anglicky
Assessment to Pupils with Specific Learning Disabilities in Russian Language Teaching
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, od s. 75-80, 6 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072173
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6674-8
Klíčová slova česky
výuka ruského jazyka; specifické poruchy učení; hodnocení; výzkum; žák; učitel
Klíčová slova anglicky
Russian language teaching; specific learning disabilities; assessment; research; pupil; teacher
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2014 22:38, Mgr. Bc. Pavla Žáková
V originále
Kapitola zkoumá problematiku hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
The chapter explores the issue of assessment of the pupils with specific learning disabilities in teaching of Russian language. The aims of the chapter are to present partial results of a research project into the situation in the evaluation focusing on both the results and the process of Russian language teaching to pupils with specific learning difficulties at basic school. The research was conducted in 2012/2013 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MUNI/B/0748/2012, interní kód MU |
|