C 2013

Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka

Název anglicky

Assessment to Pupils with Specific Learning Disabilities in Russian Language Teaching

Autoři

GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, od s. 75-80, 6 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072173

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6674-8

Klíčová slova česky

výuka ruského jazyka; specifické poruchy učení; hodnocení; výzkum; žák; učitel

Klíčová slova anglicky

Russian language teaching; specific learning disabilities; assessment; research; pupil; teacher

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2014 22:38, Mgr. Bc. Pavla Žáková

Anotace

V originále

Kapitola zkoumá problematiku hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Anglicky

The chapter explores the issue of assessment of the pupils with specific learning disabilities in teaching of Russian language. The aims of the chapter are to present partial results of a research project into the situation in the evaluation focusing on both the results and the process of Russian language teaching to pupils with specific learning difficulties at basic school. The research was conducted in 2012/2013 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.

Návaznosti

MUNI/B/0748/2012, interní kód MU
Název: Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference