IMRICHOVSKÁ, Jana. Analýza vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 91-96. ISBN 978-80-210-6674-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických
Název anglicky Analysis of education of pupils with impaired communications ability at primary school for pupils with speech disorder
Autoři IMRICHOVSKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, od s. 91-96, 6 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072176
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6674-8
Klíčová slova česky narušená komunikační schopnost; základní škola logopedická; školní vzdělávací program; učební plán; logopedická intervence
Klíčová slova anglicky impaired communications ability; primary school for pupils with speech disorder; school education program; curriculum; speech therapy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Pavla Žáková, učo 383868. Změněno: 2. 3. 2014 22:36.
Anotace
Výzkumné šetření se zaměřuje na analýzu vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci rozsáhlejšího výzkumného šetření, které stále probíhá. Tento text popisuje předvýzkum, v němž byly analyzovány školní vzdělávací programy několika základních škol logopedických.
Anotace anglicky
Research focused on analysis of education of pupils with impaired communication ability at primary school for pupils with speech disorder. This is an analysis carried out in the frame of extensive research, which is ongoing. Concretely describe the article pre-research, in which were analysed a few school education programs at primary schools for pupils with speech disorder.
Návaznosti
MUNI/B/0748/2012, interní kód MUNázev: Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 15:16