2013
Logopedická intervence jako výchovná, vzdělávací a aktivizační činnost v zařízeních sociálních služeb
KOPEČNÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Logopedická intervence jako výchovná, vzdělávací a aktivizační činnost v zařízeních sociálních služeb
Název anglicky
Speech therapy as educational and motivational activity in social services facilities
Autoři
KOPEČNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, od s. 97-105, 9 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072177
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6674-8
Klíčová slova česky
logopedická intervence; komunikační schopnost; sociální služby; zdravotní postižení; individuální plánování
Klíčová slova anglicky
speech therapy; communication skill; social services; disability; individual planning
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2014 12:05, PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá poskytováním logopedické intervence v zařízeních sociálních služeb v České republice s ohledem na její začlenění do výchovných, vzdělávacích a aktivizačních činností v rámci individuálního plánování uživatelů tohoto okruhu zařízení. Kvantitativní výsledky shrnují aktuální stav řešené problematiky, text také představuje další zamýšlené výzkumné kroky, které povedou ke zmapování speciálněpedagogických logopedických přístupů k osobám se zdravotním postižením.
Anglicky
The paper deals with the provision of speech therapy in social service facilities in the Czech Republic with a view to its integration into the educational and motivational activities within the individual planning of the users of the facilities. Quantitative results summarize the current state of the topic, the paper also represents a further intended research steps that lead to the mapping of special education speech therapy approaches to persons with disabilities.
Návaznosti
MUNI/B/0748/2012, interní kód MU |
|