KOPEČNÝ, Petr. Logopedická intervence jako výchovná, vzdělávací a aktivizační činnost v zařízeních sociálních služeb. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 97-105. ISBN 978-80-210-6674-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Logopedická intervence jako výchovná, vzdělávací a aktivizační činnost v zařízeních sociálních služeb
Název anglicky Speech therapy as educational and motivational activity in social services facilities
Autoři KOPEČNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, od s. 97-105, 9 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072177
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6674-8
Klíčová slova česky logopedická intervence; komunikační schopnost; sociální služby; zdravotní postižení; individuální plánování
Klíčová slova anglicky speech therapy; communication skill; social services; disability; individual planning
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D., učo 221806. Změněno: 3. 3. 2014 12:05.
Anotace
Kapitola se zabývá poskytováním logopedické intervence v zařízeních sociálních služeb v České republice s ohledem na její začlenění do výchovných, vzdělávacích a aktivizačních činností v rámci individuálního plánování uživatelů tohoto okruhu zařízení. Kvantitativní výsledky shrnují aktuální stav řešené problematiky, text také představuje další zamýšlené výzkumné kroky, které povedou ke zmapování speciálněpedagogických logopedických přístupů k osobám se zdravotním postižením.
Anotace anglicky
The paper deals with the provision of speech therapy in social service facilities in the Czech Republic with a view to its integration into the educational and motivational activities within the individual planning of the users of the facilities. Quantitative results summarize the current state of the topic, the paper also represents a further intended research steps that lead to the mapping of special education speech therapy approaches to persons with disabilities.
Návaznosti
MUNI/B/0748/2012, interní kód MUNázev: Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 17. 6. 2024 06:35