PANČOCHA, Karel. Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve společnosti. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 13-23. ISBN 978-80-210-6673-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165714, author = {Pančocha, Karel}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {participation; inclusion; individuals with disabilities; attitudes; bioecological model}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {13-23}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve společnosti}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165714 AU - Pančocha, Karel PY - 2013 TI - Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve společnosti VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - participation KW - inclusion KW - individuals with disabilities KW - attitudes KW - bioecological model N2 - Tato kapitola popisuje participaci osob s postižením v komunitě a společnosti jako důležitý koncept, který byl představen v Mezinárodní klasifikaci funkčních schopností, disability a zdraví. Na tento konstrukt nahlížíme i z jiných pohledů a soustředíme se na možnosti měření participace. Závěrem představujeme postoje veřejnosti k participaci osob s postižením jako významnou determinantu inkluze. ER -
PANČOCHA, Karel. Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve společnosti. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~13-23. ISBN~978-80-210-6673-1.
|