VÍTKOVÁ, Marie. Prostředky ucelené rehabilitace. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 31-38. ISBN 978-80-210-6673-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166053, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {people with disabilities; rehabilitation; comprehensive rehabilitation; rehabilitation components - medical; educational; social; occupational}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {31-38}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Prostředky ucelené rehabilitace}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166053 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Prostředky ucelené rehabilitace VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - people with disabilities KW - rehabilitation KW - comprehensive rehabilitation KW - rehabilitation components - medical KW - educational KW - social KW - occupational N2 - V kapitole se pojednává o problematice ucelené rehabilitace a jejích hlavních složkách: rehabilitaci léčebné, pedagogické, sociální a pracovní. Jejím cílem je snaha o začlenění lidí se zdravotním postižením do aktivního života. V kazuistikách uvedených v kapitolách, týkajících se edukace žáků s těžkým postižením jsou uvedeny příklady využití jednotlivých prostředků ucelené rehabilitace přímo u těchto žáků. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Prostředky ucelené rehabilitace. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~31-38. ISBN~978-80-210-6673-1.
|