VÍTKOVÁ, Marie. Prostředky ucelené rehabilitace. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 31-38. ISBN 978-80-210-6673-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Prostředky ucelené rehabilitace
Název anglicky Comprehensive Rehabilitation Resources
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. od s. 31-38, 8 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072197
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6673-1
Klíčová slova česky osoba se zdravotním postižením; rehabilitace; ucelená rehabilitace; složky rehabilitace – léčebná; pedagogická; sociální; pracovní
Klíčová slova anglicky people with disabilities; rehabilitation; comprehensive rehabilitation; rehabilitation components - medical; educational; social; occupational
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 21. 3. 2014 11:38.
Anotace
V kapitole se pojednává o problematice ucelené rehabilitace a jejích hlavních složkách: rehabilitaci léčebné, pedagogické, sociální a pracovní. Jejím cílem je snaha o začlenění lidí se zdravotním postižením do aktivního života. V kazuistikách uvedených v kapitolách, týkajících se edukace žáků s těžkým postižením jsou uvedeny příklady využití jednotlivých prostředků ucelené rehabilitace přímo u těchto žáků.
Anotace anglicky
This chapter presents comprehensive rehabilitation and its main components: medical rehabilitation, educational rehabilitation, social rehabilitation and occupational rehabilitation. It is aimed at integrating people with disabilities into active life. The case studies mentioned in the chapters relate to teaching pupils with severe disabilities and serve as examples of the use of various resources of comprehensive rehabilitation directly with these pupils.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 22:10