BINDEROVÁ, Radka a Kateřina ŠRÁMKOVÁ. Hudební preference v závislosti na výuce hudební výchovy na základní a střední škole. In Visegrádská doktorandská konference Teorie a praxe hudební výchovy III. pořádaná Katedrou hudební výchovy PedF UK v Praze. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hudební preference v závislosti na výuce hudební výchovy na základní a střední škole
Název česky Hudební preference v závislosti na výuce hudební výchovy na základní a střední škole
Název anglicky Musical Preferences depending on Music Education in Primary and Secondary Schools
Autoři BINDEROVÁ, Radka a Kateřina ŠRÁMKOVÁ.
Vydání Visegrádská doktorandská konference Teorie a praxe hudební výchovy III. pořádaná Katedrou hudební výchovy PedF UK v Praze, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Hudební preference; výuka hudební výchovy na základních a středních školách; výzkum; teoretická reflexe; hudební žánry a styly; artificiální hudba; nonartificiální hudba; Katedra hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Klíčová slova anglicky Musical preferences; music education in primary and secondary schools; research; theoretical reflection; musical genres and styles; artificial music; non-artificial music; Department of Music; Faculty of Education; Masaryk University
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 9. 4. 2014 15:06.
Anotace
Studie navazuje na výzkumné aktivity Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity a zaměřuje se na projekt uskutečněný v loňském roce, který zjišťoval hudební preference v oblasti artificiální a nonartificiální hudby u vysokoškolských studentů a zároveň prověřoval efektivitu hudební výchovy na základních a středních školách České republiky. Cílem studie je nejen prezentace výsledků uvedeného výzkumu, ale především jejich teoretická reflexe.
Anotace anglicky
This study is based on the research of the Department of Music Education at Masaryk University and focuses on last years project, which was focused on musical preferences in the field of artificial music and non-artificial music by university students. This research examined efficiency of music education in the primary and secondary schools in the Czech Republic. The goal of this study is the presentation of the research results and their theoretical reflection.
Návaznosti
MUNI/A/0711/2012, interní kód MUNázev: Hudební preference vysokoškolských studentů ve vybraných zemích EU
Investor: Masarykova univerzita, Hudební preference vysokoškolských studentů ve vybraných zemích EU, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:26