2013
Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy.
VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy.
Název anglicky
Specific Features in teaching Pupils with Special educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools.
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 257 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství odborné knihy
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6646-5
Klíčová slova česky
vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Štítky
Změněno: 10. 4. 2014 16:42, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
Odborná publikace se zabývá problematikou vzdělávání v inkluzivním prostředí základní školy. Je členěná na dvě základní části: odbornou a speciální. Obsahem obecné části je téma inkluzivního vzdělávání z pohledu vzdělávací politiky ve vybraných zemích, týkající se podmínek a speciálěpedagogické podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole. Ve speciální části jsou analyzována specifika v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Přínos odborné publikace je v jejím širokém využití u učitelů základních škol.
Anglicky
The book focuses on education in an inclusive learning environment in primary schools. It is divided into two sections: a general section and a specialized section. The content of the general part is inclusive education in terms of educational policies in selected countries, focusing on the conditions and special educational support for pupils with special educational needs in inclusive schools. The specialized section analyses specific features in teaching pupils with special educational needs in an inclusive learning environment in primary schools. Benefits of the book are in its wide use by primary schoolteachers.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|