t 2013

Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy.

VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy.

Název anglicky

Specific Features in teaching Pupils with Special educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools.

Vydání

1. vyd. Brno, 257 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství odborné knihy

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6646-5

Klíčová slova česky

vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami

Štítky

Změněno: 10. 4. 2014 16:42, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Odborná publikace se zabývá problematikou vzdělávání v inkluzivním prostředí základní školy. Je členěná na dvě základní části: odbornou a speciální. Obsahem obecné části je téma inkluzivního vzdělávání z pohledu vzdělávací politiky ve vybraných zemích, týkající se podmínek a speciálěpedagogické podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole. Ve speciální části jsou analyzována specifika v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Přínos odborné publikace je v jejím širokém využití u učitelů základních škol.

Anglicky

The book focuses on education in an inclusive learning environment in primary schools. It is divided into two sections: a general section and a specialized section. The content of the general part is inclusive education in terms of educational policies in selected countries, focusing on the conditions and special educational support for pupils with special educational needs in inclusive schools. The specialized section analyses specific features in teaching pupils with special educational needs in an inclusive learning environment in primary schools. Benefits of the book are in its wide use by primary schoolteachers.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání