BARTOŇOVÁ, Miroslava. Vyučování žáků v heterogenních skupinách v inkluzivní třídě. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 67-82. ISBN 978-80-210-6646-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166471, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy.}, edition = {1. vyd.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al.}, keywords = {educational process heterogeneous class differentiation individuation}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {67-82}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vyučování žáků v heterogenních skupinách v inkluzivní třídě}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166471 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Vyučování žáků v heterogenních skupinách v inkluzivní třídě VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - educational process heterogeneous class differentiation individuation N2 - V kapitole je charakterizován heterogenní přístup učitele k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Podrobněji jsme se zaměřili na využití principu diferenciace a individualizace v edukačním procesu v prostředí inkluze. Úkolem základní školy je podporovat všechny žáky, i ty, kteří mají rozdílné předpoklady k učení. Uvádíme několik praktických příkladů, jak může učitel s úspěchem postupovat v heterogenní třídě ve škole hlavního vzdělávacího proudu. v kapitole prezentujeme výsledky výzkumného šetření. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Vyučování žáků v heterogenních skupinách v inkluzivní třídě. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~67-82. ISBN~978-80-210-6646-5.
|