BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 67-82. ISBN 978-80-210-6646-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166477, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy}, edition = {1. vyd.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M}, keywords = {pupils with mild intellectual disabilities intellectual disability special educational measures pupils elementary school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {67-82}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1166477 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2012 TI - Specifika vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - pupils with mild intellectual disabilities intellectual disability special educational measures pupils elementary school N2 - Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu se již stává častým jevem. Je to dáno novými přístupy ve vzdělávání, velkou měrou se o to zasloužili i rodiče postižených dětí. Kapitola specifikuje proces vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivní škole. Nahlížíme na žáka jako osobnost se svými specifiky, které je důležité respektovat a hlavně identifikovat pro zdárné zvládnutí jejich edukace. V kapitole prezentujeme jednotlivé příklady, které prakticky doplňují text. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~67-82. ISBN~978-80-210-6646-5.
|