BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 67-82. ISBN 978-80-210-6646-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166478, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy}, edition = {1. vyd.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M}, keywords = {pupils with mild intellectual disabilities intellectual disability special educational measures pupils}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {67-82}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166478 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Specifika ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - pupils with mild intellectual disabilities intellectual disability special educational measures pupils N2 - Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu se již stává častým jevem. Je to dáno novými přístupy ve vzdělávání, velkou měrou se o to zasloužili i rodiče postižených dětí. Kapitola specifikuje proces vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivní škole. Nahlížíme na žáka jako osobnost se svými specifiky, které je důležité respektovat a hlavně identifikovat pro zdárné zvládnutí jejich edukace. V kapitole prezentujeme výzkumné šetření. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~67-82. ISBN~978-80-210-6646-5.
|