2013
Inclusion in the Reflection of Pedagogy of People with Intellectual Disabilities
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Inclusion in the Reflection of Pedagogy of People with Intellectual Disabilities
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Trnava, Reflection of Inclusive Education of the 21st Century in Correlative Scientific Fields (How to Turn Risks into Chances), od s. 153-158, 6 s. 2013
Nakladatel
Univerzita Trnava
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072289
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-224-1336-7
Klíčová slova anglicky
teaching pupils mild intellectual disabilities inclusive schools education
Změněno: 1. 4. 2014 12:08, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Anotace
V originále
The chapter specifies the issue of teaching pupils with mild intellectual disabilities in inclusive schools. We perceive the pupils as personalities with their own characteristics, which are important to recognize and identify for successful management of their education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|