PANČOCHA, Karel, Helena VAĎUROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Martin VRUBEL and Pavel SOCHOR. Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Social Conditions for Inclusive Education - Education of Pupils with Special Educational Needs). 2013. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1166487, author = {Pančocha, Karel and Vaďurová, Helena and Procházková, Lucie and Pitnerová, Pavla and Slepičková, Lenka and Vrubel, Martin and Sochor, Pavel}, keywords = {Inclusive education; Framework Educational Programme; Special educational needs; Professional preparation; Social conditions for inclusion;}, language = {cze}, title = {Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}, url = {http://www.ped.muni.cz/wsedu/index.php?p=pozvanka-vyzkumny-zamer-spec-potreby-zaku-rvp-zv-7}, year = {2013} }
TY - CONF ID - 1166487 AU - Pančocha, Karel - Vaďurová, Helena - Procházková, Lucie - Pitnerová, Pavla - Slepičková, Lenka - Vrubel, Martin - Sochor, Pavel PY - 2013 TI - Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami KW - Inclusive education KW - Framework Educational Programme KW - Special educational needs KW - Professional preparation KW - Social conditions for inclusion; UR - http://www.ped.muni.cz/wsedu/index.php?p=pozvanka-vyzkumny-zamer-spec-potreby-zaku-rvp-zv-7 N2 - Cílem mezinárodní konference bylo prezentovat inkluzivní vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Pozornost byla zaměřena na řešení problematiky v mezinárodním měřítku, byly zde prezentovány některé výsledky výzkumů a diskutovány problémy současné teorie i praxe. ER -
PANČOCHA, Karel, Helena VAĎUROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Martin VRUBEL and Pavel SOCHOR. \textit{Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Social Conditions for Inclusive Education - Education of Pupils with Special Educational Needs)}. 2013.
|